jueves, 24 de noviembre de 2011

Curriculum bimodal

El curriculum bimodal es basa en dues formes diferents d'aprendre. D'una banda es troba el memoritzar en el que el nen ha de ser capaç de saber un vocabulari previament donat per la professora. Hi ha una llista de vocabulari, el qual, s'ha d'aprendre i un altre que no és obligatori, però seria útil i educacional pels nens. L'altre vessant del curriculum bimodal es basa en el fer o l'experiencia, de manera que situa l'Internet, com l'eina més fàcil per poder accedir a qualsevol aprenentatge. Els dos aprenentatges són bons per fomentar les capacitats, ja que per poder fer una bona recerca per internet, és imprescindible primer, tenir un bon coneixement de vocabulari.

Sóc ja un i-person?

Tot i que encara no m'he enditsat gaire en el món Apple, em considero un i-person. Sóc una persona que visc 24 hores al dia conectat a internet, ja que si no es a casa amb l'ordinador, tinc accès a internet amb el portatil a la universitat, al mòbil i també un pen usb amb internet per poder-me conectar en qualsevol lloc on no ho pugi fer amb cap de les altres eines esmentades. Visc tot el dia amb la facilitat de poder accedir a les noticies o qualsevol cosa que desitgi a Internet.


Com penso comencçar la meva memòria auxiliar?

La memòria auxiliar es tracta d'ordenar la informació en diferents maneres, blogs, xarxes socials ... de moment no crec necessari crear una memòria auiliar per poder tenir allà la informació que necessiti i oder accedir-hi sempre. Tot i que ja que he creat el meu primer blog, aquest en podria ser la meva primera memòria auxiliar.


Penso que el curriculum bimodal es podria aplicar a primària o a la ESO ?


Si, indiscutiblement. Tot i que seria millor a la ESO, estaria molt bé començar-ho a primària per ta lde complementar els treballs i la seva formació amb les TIC. Això els aporta millor coneixement i domini de les noves tecnologies i aixó influirà de forma positiva en el futur.